Biztonsági központ

//Biztonsági központ
Biztonsági központ 2017-08-21T20:38:41+00:00

A Gallus-csoport 2015-ben létrehozta önálló, független biztonsági központját. A biztonsági központot fejlett, a leginnovatívabb, mai kor igényeinek megfelelő biztonságtechnikai eszközökkel szereltük fel, mely az év minden napján 24 órában működik. A telephelyeinken felszerelt biztonsági berendezések jelzéseit, a biztonsági központba érkező riasztási eseményeket a központ speciálisan képzett munkatársai elemzik,  az adatokat kiértékelik, valamint szükség esetén azonnali beavatkozást hajtanak végre. 2016 évben bevezetésre került egy felhőalapú biztonsági rendszer, amely folyamatosan ellenőrzi a baromfi istállók zártságát, az ólak aktuális hőfokát. A rendszer áramkimaradás estén is azonnal riaszt,  az aktuális mérési eredmények pedig online felületünkön azonnal ellenőrizhetőek és szükség estén menthetőek is. A folyamatos fejlesztések célja, hogy az adatok monitorozásával és kiértékelésével növeljük a minőségi körülményeket a baromfiistállókban, ami által termékeink minősége is emelkedik, így magas minőséget tudunk biztosítani jelenlegi és jövőbeli partnereink és  vásárlóink számára a legmodernebb biztonságtechnikai eszközök segítségével.

Integrációs partnereink is igénybe vehetik biztonságtechnikai szolgáltatásainkat, a kamerarendszert, a távfelügyeletet, és a felhőalapú monitoring rendszert. Amennyiben érdekli ez a lehetőség, keresse Biztonsági vezetőnket!

Minden telephelyünk a nap 24 órájában videókamerákkal megfigyelt. Jelenleg 18 objektumot, összesen 186 db kamera által közvetített élőképet figyelnek meg valós időben a biztonsági központ munkatársai.

A biztonsági központ többek között rendelkezik GPS járműkövető rendszerrel, ami a saját gépjárműveink mozgását teszi ellenőrizhetővé, továbbá nyomon tudjuk követni a szállítás alatt lévő áru mozgását is. A biztonsági személyzet feladatai közé tartozik a valós idejű megfigyelés, kármegelőzés és felderítési feladatok végrehajtása, a biztonságtechnikai rendszerek által közvetített jelzések nyugtázása, értékelése, eseményjelentések, kimutatások készítése, adminisztrációs és kiértékelő feladatok végrehajtása.

Az adatkezelés a NAIH (Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság) előírásainak megfelelően történik. A rendszerből kinyert és feldolgozott adatokat a Gallus–csoport más-más szervezeti egységeinek továbbítják a központ munkatársai, ezáltal biztonságosabbá és nyomon követhetőbbé téve a termelékenységet, illetve a rendelkezésre álló adatállománynak köszönhetően van mód a visszaellenőrzésre is.

2016-ban a Gallus-csoport egy újabb mérföldkőnek számító technológiai fejlesztést hajtott végre vagyonvédelmi biztonságtechnikai rendszerében. Kiépítésre került egy felhőalapú biztonsági távfelügyeleti rendszer. A Vodafone-Cubilog cégek által biztosított M2M távfelügyeleti monitoring rendszer a Gallus-csoport biztonsági központjának a munkáját egészíti ki. A felhőalapú biztonsági rendszerbe  érkező adatoknak köszönhetően lehetővé vált valós időben ellenőrizni és nyomon követni a baromfi istállók zártságát, az ólak aktuális hőfokát és az áramkimaradásokat is. Az aktuális mérési eredmények egy online felületen kerülnek megfigyelésre és a rendszer által mentett adatok akár egy évre visszamenőleg is rendelkezésre állnak.

A Gallus-csoport által kiépített komplett biztonságtechnikai rendszer lényege tehát a biztonság, a megtakarítás és a még magasabb minőség, de hosszabb távon bevételi forrást is biztosítani tud a Gallus számára. A cég a jövő üzleti modelljében az integrációs partnereknek is szeretne lehetőséget biztosítani a kiépített biztonságtechnikai szolgáltatások igénybevételére. Mind a biztonsági központba való becsatlakozásra, a kamerarendszer bevezetésére, mind a távfelügyletre, és a felhőalapú monitoring rendszer kiépítésére. A partnereknél a biztonság növelése és az előírások folyamatos betartása a vállalat számára a termelési és biztonsági kockázatok kiküszöbölését jelenti, a rendszer tudása és fejlettsége pedig magasabb minőségű termék előállítását eredményezi.