Idén tizenharmadik alkalommal ült össze a jelenleg 22 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely márkánkat, a Gallust érdemesnek találta a Business Superbrands 2020 védjegy viselésére.

Büszkeséggel tölt el minket, hogy a Gallust idén már nyolcadik alkalommal találta a bizottság érdemesnek a Business Superbrands védjegy viselésére. Megtisztelő, hogy ezzel a díjjal a legetikusabb márkák között szerepelhetünk immár évek óta és elégedett vásárlókat, partnereket tudhatunk magunk mellett. Hisszük, hogy a minősítés, amelyet márkánk elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt vásárlóink, partnereink, ügyfeleink mindennapi választásához.

A Gallus-csoport a teljes termékpályát lefedi, a szántóföldtől az asztalig. Célkitűzésünk az, hogy szigorúan ellenőrzött körülmények között, kiemelten magas technológiai szinten, kifogástalan takarmányok felhasználásával kiváló minőségű csirkehúst állítsunk elő, amelynek elkészültét a tojáskeltetéstől a végső feldolgozásig mi felügyeljük.
Csirkéink fejlődésük számára optimális, magyar vidéki környezetben nevelkednek, folyamatos állatorvosi felügyelet mellett, a legszigorúbb előírásokat betartva. Saját összetételű, szigorúan ellenőrzött tápot kapnak, melynek alapja a GMO mentes búza és kukorica, mely nem tartalmaz antibiotikumot, állati fehérjét és hozamfokozókat.
Ezek teljesítését egy jól nyomon követhető, a fogyasztó számára minőségi és biztonsági garanciát jelentő rendszerbe foglaltuk; ez a TELJES INTEGRÁCIÓ. Olyan integrációban működünk, amelynek csak azon keltetők, takarmány-előállítók, nevelő-gazdaságok lehetnek tagjai, akik elfogadják és betartják rendkívül szigorú szabályainkat, és megfelelnek elvárásainknak. Így lehet a mi csirkénk garantáltan jól nevelt, amelyből ellenőrzött minőségű, egészséges és jóízű magyar termékek, finomságok készülnek. Cégünk meghatározó szerepet tölt be a magyarországi baromfi ágazatban. A fejlesztések és a felhalmozott szakmai tudás mind egy célt szolgálnak: kifogástalan minőségű csirkehús kerüljön az asztalra.

Business Superbrands Program
Idén tizenhárom éves a Business Superbrands program, amely az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban.
A Bisnode adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével létrejövő mintegy 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a bizottság elé. Ebbe a listába éppúgy beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – olyan kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak, valamint kiemelkedő a hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlatuk.